Використання ІКТ одночасно з
інноваційними прийомами і
методами навчання при викладанні предметів гуманітарного циклу та
застосування
їх під час проведення уроків та позакласних заходів підвищує
продуктивність праці вчителя і
учнів; інформаційність процесу викладання; можливість використання
наочності на заняттях; мотивацію та індивідуалізацію навчання; розвиток
творчих можливостей
учнів; рівень сприятливого емоційно-психологічного стану. Тому з метою удосконалення
навичок роботи з сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями 11 лютого 2014 року на базі
Маловисківської гімназії відбулося засідання
школи молодого філолога (учителя української мови та літератури, іноземної
мови).
Учасники школи працювали над створенням блогів та сайтів, навчались розміщувати текстові документи, мультимедійні презентації та форми на Google-диску, а також активно використовувати Інтернет-ресурси у навчально-виховному процесі.
Проте молодому
учителю, що використовує ІКТ на уроках, не слід забувати, що в основі
будь-якого навчального процесу лежать педагогічні технології. Інформаційні
освітні ресурси повинні не замінити їх, а допомогти їм бути більш
результативними. Вони дозволяють оптимізувати працю вчителя, щоб навчальний
процес став більше ефективним, а е в центрі цього процесу стоїть вчитель, його
живе слово.
Немає коментарів:
Дописати коментар